FAQ
Masz dodatkowe pytania odnośnie naszych produktów lub Twojego zamówienia? Zacznij od sprawdzenia najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi lub ciągle będziesz czuć niedosyt, skontaktuj się z nami pod adresem: info@bestlab.com.pl, odpowiemy najszybciej jak to tylko możliwe.
REJESTRACJA W SKLEPIE
1. Jak mogę założyć konto w sklepie internetowym?
Aby założyć konto w naszym sklepie internetowym, kliknij "Zarejestruj się" i podaj wszystkie niezbędne dane. Gdy dokonasz rejestracji, otrzymasz od nas e-mail z linkiem aktywacyjnym. Kliknij w link podany w e-mailu i ciesz się zakupami w naszym sklepie!
2. Czy aby zrobić zakupy w sklepie internetowym, muszę się zarejestrować?
Nie, w naszym sklepie możesz dokonywać zakupów bez rejestracji. Ma to jednak swoje minusy: nie sprawdzisz historii Twoich zamówień, a przy każdych następnych zakupach będziesz musiał od nowa uzupełniać dane adresowe. I co najważniejsze – bez konta w naszym sklepie internetowym nie skorzystasz z promocji przewidzianych dla stałych klientów
3. Jak zmienić dane adresowe na swoim koncie?
To proste. Zaloguj się na swoim koncie i kliknij w napis “Edytuj dane”. Teraz możesz dokonać edycji danych!
4. Jak mogę odzyskać hasło do swojego konta?
Jeśli zapomniałeś swojego hasła, kliknij w napis “Nie pamiętam hasła”, a następnie podaj adres e-mail, z którego dokonałeś rejestracji w naszym sklepie internetowym. Na wskazany adres wyślemy nowe hasło. I gotowe!
PRODUKTY
1. Dlaczego produkty BestLab są najlepsze?
Unikalne receptury naszych produktów tworzą najlepsi w Polsce dietetycy, którzy na co dzień pracują z pacjentami i posiadają wieloletnią praktykę. Każdy z naszych produktów oparty jest o najnowsze badania naukowe. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy. Suplementy diety BestLab to zawsze standaryzowane surowce, najwyższej jakości składniki i brak sztucznych wypełniaczy. Ich skład jest innowacyjny i bogaty, a sama kapsułka została wykonana z celulozy roślinnej – surowca w pełni naturalnego. I co najważniejsze – suplementy diety BestLab są po prostu skuteczne w swoim działaniu. To właśnie składniki o najwyższej wchłanialności oraz optymalne dawki terapeutyczne są gwarancją ich skuteczności. Dzięki temu bardzo szybko będziesz mógł dostrzec upragnione efekty.
2. W jaki sposób powinienem przechowywać produkty BestLab?
Zapoznaj się z informacjami zawartymi na opakowaniu danego produktu. Tam zamieszczamy zawsze wszystkie niezbędne informacje. Miej na uwadze, że na ogół suplementy diety powinno się przechowywać w temperaturze pokojowej, w suchym i niedostępny dla dzieci miejscu.
3. Czy produkty BestLab są odpowiednie dla wegan?
Tak, nasze produkty są odpowiednie dla wegan, ponieważ wszystkie składniki formuł użytych w naszych produktach są pochodzenia roślinnego, a otoczka kapsułki składa się z celulozy – naturalnego i najlepszego do tego celu surowca.
4. Czy powinienem wykonać badania, nim rozpocznę suplementację?
Przed rozpoczęciem suplementacji, warto wykonać badania profilaktyczne, np. podstawową morfologię krwi. W ten sposób będziesz mieć wgląd w stan swojego zdrowia przed rozpoczęciem kuracji i porównasz go z efektami, które (szybko!) osiągniesz, gdy będziesz stosować nasze produkty.
TWOJE ZAMÓWIENIE
1. Z jakich metod wysyłki mogę skorzystać?
Na terenie Polski możesz wybrać paczkomaty InPost lub przesyłkę kurierską InPost. Zamówienia za granicę wysyłamy z pomocą firmy kurierskiej DPD.
2. Jaki szybko otrzymam moje zamówienie?
Najszybciej jak to tylko możliwe! Zazwyczaj czas realizacji zamówienia wraz z dostawą wynosi 1–3 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku dużej akcji promocyjnej i zwiększonej liczby zamówień, czas realizacji i wysyłki może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych.
3. Jakie są koszty dostawy?
Kurier InPost – 15,00 zł
Kurier InPost (za pobraniem) – 18,00 zł
Paczkomaty InPost – 16,00 zł
DPD kurier (paczka do Unii Europejskiej) – cena w zależności od kraju dostawy
4. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?
Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości, ale zachęcamy do zakupów z opcją wysyłki.
5. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Tak, zamówienia wysyłamy na terenie całego świata.
6. W jakich godzinach dostarczane są zamówienia?
Niestety, nie możemy określić godziny doręczenia Twojego zamówienia, ale podpowiadamy, że paczki doręczane są przez firmy kurierskie zazwyczaj w godzinach 8:00 – 20:00.
7. Jak sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie internetowym, status zamówienia sprawdzisz w historii zamówień. Dodatkowo wysyłamy też e-maile informujące o zmianie statusu Twojego zamówienia, a w ostatnim z nich otrzymasz numer listu przewozowego Twojej paczki.
8. Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Niestety, w złożonym zamówieniu nie ma już możliwości edycji. Jeśli jednak nie jest za późno, możesz spróbować anulować zamówienie, wysyłając e-mail na adres: info@bestlab.com.pl. Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, będziesz mógł z niego zrezygnować i dokonać zakupów na nowo.
9. Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie, które zostało złożone, jest od razu przekazywane do realizacji. Możesz jednak spróbować wysłać e-mail na adres: info@bestlab.com.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, to wstrzymamy jego realizację.
10. Czy mogę odebrać zamówienie w paczkomacie?
Tak, jedną z dostępnych opcji wysyłki są właśnie paczkomaty InPost.
11. Co jeśli nie zdążyłem odebrać paczki z InPost?
Zdarza się! Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 793 787 737. Postaramy się, abyś jak najszybciej otrzymał swoje zamówienie.
PŁATNOŚCI
1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Swoje zamówienie możesz opłacić na dwa sposoby: online (dostępne metody płatności: AutoPay, PayPal, Visa/Mastercard, Blik) lub przy odbiorze (za pobraniem).
2. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
Tak, możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że powinieneś zwrócić fabrycznie zapakowany produkt na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. Do zwracanego towaru dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Prosimy o odsyłanie produktów wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres magazynu Sprzedawcy: BEST LAB, ul. Tartaczna 14, 26-600 Radom
3. Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny?
Niestety, nie ma możliwości wymiany produktu bez rozliczenia pieniężnego. Możesz natomiast zwrócić zakupiony towar i złożyć nowe zamówienie.
4. W jakim terminie otrzymam pieniądze za zwrot produktu?
Zwrotu pieniędzy za odesłany towar dokonujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
5. W jaki sposób otrzymam pieniądze za odesłany towar?
Jeśli dokonałeś płatności online, zwrot pieniędzy otrzymasz na konto, z którego wykonałeś przelew. Jeśli natomiast wybrałeś płatność za pobraniem, pieniądze zwrócimy na numer konta podany w formularzu zwrotu.
6. Co jeśli wybrałem płatność online, ale nie dokonałem wpłaty?
Płatności online możesz dokonać w ciągu 3 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu, jeśli nie dokonasz płatności, zamówienie będzie automatycznie anulowane.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Zadzwoń do nas: 793 787 737
lub napisz: info@bestlab.com.pl